- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I 10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 1 maanden oud. In december 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 12.593 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 77 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 155 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De I 10 is 6 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 217 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Veldhoven met een kilometerstand van 145.554 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.771 |
Nieuwprijs | € 12.593 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 30 april 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 18 december 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 mei 2025 |
APK melddatum | 2 januari 2025 |
APK vervaldatum | 3 januari 2026 |
Parallel import | ja |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G4LA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1248 cc |
Max. vermogen | 57 kW / 77 pk |
Geluidsniveau stationair | 82 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 935 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.430 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 740 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Lengte | 3.565 mm |
Breedte | 1.595 mm |
Hoogte | 1.540 mm |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Topsnelheid | 155 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 18,5 s |
Maximum vermogen | 57 kW / 78 pk |
Maximum koppel | 118 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 32 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 889 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.