- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check RF-988-K
TOYOTA C-HR | 2017
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 1 maanden oud. In november 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 29.090 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 116 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 185 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De C-HR is 83 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Hengelo met een kilometerstand van 94.604 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | C-HR |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 4.079 |
Nieuwprijs | € 29.090 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 6 april 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 8 november 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 7 maart 2025 |
APK melddatum | 24 maart 2023 |
APK vervaldatum | 6 april 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 8NR |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1197 cc |
Max. vermogen | 85 kW / 116 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 134 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.365 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.865 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.080 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 720 kg |
Lengte | 4.360 mm |
Breedte | 1.795 mm |
Hoogte | 1.565 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 185 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,1 s |
Maximum vermogen | 85 kW / 116 pk |
Maximum koppel | 185 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 65 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 l |
Inhoud brandstoftank | 50 l |
Koopadvies
- +Sportief rijgedrag
- +Opties
- +Brandstofverbruik
- -Rijgeluiden
- -Traag infotainmentsysteem
- -Grote dode hoeken
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota C-HR - Afscheid Duurtest
- Duurtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE TOYOTA

RF-988-K
Toyota C-HR
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.