
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 208 uit 2013 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.985 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 200 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 230 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De 208 staat nu 2.928 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Benschop met een kilometerstand van 66.607 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PEUGEOT |
| Model | 208 |
| Kleur | rood |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig, 6 versnellingen |
| BPM | € 1.927 |
| Nieuwprijs | € 26.985 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 12 april 2013 |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | 24 oktober 2017 |
| APK melddatum | 25 oktober 2024 |
| APK vervaldatum | 25 oktober 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat onder kofferruimte |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | 5F03 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 147 kW / 200 pk |
| Geluidsniveau stationair | 86 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,2 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,7 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.001 mg/km |
| Roetfilter | n.v.t. |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Energielabel | C |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.135 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.650 kg |
| Voorasdruk | 1.000 kg |
| Achterasdruk | 900 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.150 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 580 kg |
| Lengte | 3.962 mm |
| Breedte | 1.739 mm |
| Hoogte | 1.471 mm |
| Wielbasis | 2.540 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/45R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 230 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 6,8 s |
| Maximum vermogen | 147 kW / 200 pk |
| Maximum koppel | 275 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 46 kg |
| Dakbelasting | 65 kg |
| Inhoud bagageruimte | 285 - 1076 l |
| Inhoud brandstoftank | 50 l |
| Segment | B |
In 2012 maakt de eerste 208 zijn intrede. De nieuwe compacte B-segmenter van Peugeot lost daarmee de 207 af. In tegenstelling tot zijn voorganger is de 208 er niet meer als cabriolet en stationwagon: je kunt alleen kiezen tussen de drie- en vijfdeurs hatchback.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



