
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar oud. In september 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.564 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 98 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 170 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,8 l/100 km. De C-HR is 1.148 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 362 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Lopik met een kilometerstand van 115.037 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | TOYOTA |
| Model | C-HR |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 1.320 |
| Nieuwprijs | € 34.564 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 22 oktober 2018 |
| Datum eerste registratie Nederland | 2 september 2022 |
| Datum laatste tenaamstelling | 2 september 2022 |
| APK melddatum | 20 september 2024 |
| APK vervaldatum | 22 oktober 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | 2ZR |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1798 cc |
| Max. vermogen | 72 kW / 98 pk |
| Continue vermogen | 37 kW |
| Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 37 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 53 kW |
| Geluidsniveau stationair | 68 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 86 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 111 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.395 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.860 kg |
| Voorasdruk | 1.050 kg |
| Achterasdruk | 1.080 kg |
| Aanhangermassa geremd | 725 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
| Lengte | 4.360 mm |
| Breedte | 1.795 mm |
| Hoogte | 1.555 mm |
| Wielbasis | 2.640 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen |
| Topsnelheid | 170 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
| Maximum vermogen | 90 kW / 122 pk |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 55 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 377 l |
| Inhoud brandstoftank | 43 l |
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



