- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check R-710-TH
BMW 320I | 2013
Deze BMW 320I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 11 jaar en 10 maanden oud. In november 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 44.852 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 233 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,5 l/100 km. De 320I is 917 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 320I |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 655 |
Nieuwprijs | € 44.852 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 27 juni 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 19 november 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 19 november 2022 |
APK melddatum | 6 oktober 2023 |
APK vervaldatum | 6 oktober 2024 |
Parallel import | ja |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N20B20B |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 152 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.440 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.015 kg |
Voorasdruk | 900 kg |
Achterasdruk | 1.190 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.400 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 695 kg |
Lengte | 4.624 mm |
Breedte | 1.811 mm |
Hoogte | 1.429 mm |
Wielbasis | 2.810 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 233 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,5 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 11,3 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 495 - 1500 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | D |
Koopadvies
- +Sportief rijgedrag
- +Ruim motorisch aanbod
- +Comfort
- -Beperkte ruimte achterin
- -Dure opties
- -Windgeruis bij cabrio en coupé
Sinds 2005 is de vijfde generatie BMW 3-serie op de markt. Een model dat verkrijgbaar is als sedan, touring, coupé en cabriolet. Deze 3-serie heeft een heerlijke balans tussen sportief en comfortabel rijden. En dat is ook wat het voor veel bestuurders een interessante occasion maakt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesBMW 318 Ci (2002) - Op de Rollenbank
- Op de rollenbank
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

R-710-TH
BMW 3-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.