- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check R-567-GB
TOYOTA C-HR | 2020
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 5 maanden oud. In oktober 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 32.332 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 98 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 170 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,8 l/100 km. De C-HR is 978 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Assen met een kilometerstand van 33.670 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | C-HR |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.652 |
Nieuwprijs | € 32.332 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 29 december 2020 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 oktober 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 15 oktober 2022 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 29 december 2024 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 2ZR |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1798 cc |
Max. vermogen | 72 kW / 98 pk |
Continue vermogen | 37 kW |
Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 37 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 53 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 86 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 111 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.395 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.860 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.080 kg |
Aanhangermassa geremd | 725 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
Lengte | 4.390 mm |
Breedte | 1.795 mm |
Hoogte | 1.555 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
Maximum vermogen | 90 kW / 122 pk |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 55 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 l |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- C-HR 1.8 Hybrid Dynamic16 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Executive16 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Active17 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Style17 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Adventure18 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Business Intro19 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Dynamic Sport19 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Active20 - 24BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Dynamic20 - 24BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid First Edition20 - 21BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Executive20 - 24BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone20 - 21BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Business Plus20 - 23BA5SUV
Koopadvies
- +Sportief rijgedrag
- +Opties
- +Brandstofverbruik
- -Rijgeluiden
- -Traag infotainmentsysteem
- -Grote dode hoeken
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota C-HR - Afscheid Duurtest
- Duurtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE TOYOTA

R-567-GB
Toyota C-HR
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.