- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check R-457-JX
RENAULT CLIO (E-TECH HYBRID) | 2021
Deze RENAULT CLIO (E-TECH HYBRID) is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 3 jaar en 10 maanden oud. In oktober 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.739 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 91 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,6 l/100 km. De CLIO (E-TECH HYBRID) is 936 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 775 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO (E-TECH HYBRID) |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 654 |
Nieuwprijs | € 27.739 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 juni 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 22 oktober 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 oktober 2022 |
APK melddatum | 7 mei 2025 |
APK vervaldatum | 30 juni 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 67 kW / 91 pk |
Continue vermogen | 17 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 83 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 99 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.213 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.758 kg |
Voorasdruk | 950 kg |
Achterasdruk | 978 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 655 kg |
Lengte | 4.047 mm |
Breedte | 1.728 mm |
Hoogte | 1.457 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,9 s |
Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 254 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio Hybrid 140 Zen20 - 22BA5HAT
- Clio Hybrid 140 Initiale Paris20 - 21BA5HAT
- Clio Hybrid 140 E-TECH20 - 21BA5HAT
- Clio Hybrid 140 R.S. Line20 - 22BA5HAT
- Clio Hybrid 140 Intens20 - 22BA5HAT
- Clio Hybrid 140 Business Zen20 - 22BA5HAT
Koopadvies
- +Comfort
- +Compact formaat
- +Hybride opties
- -Onrustige automaat
- -Geen sterke motoren
- -Elektronische storingen
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRenault Clio E-Tech Hybrid vs. Toyota Yaris - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

R-457-JX
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.