- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 7 jaar en 11 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.695 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 118 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 192 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,4 l/100 km. De CLIO is 136 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 21 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Haulerwijk met een kilometerstand van 124.013 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 4.831 |
Nieuwprijs | € 25.695 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 29 september 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 september 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 april 2025 |
APK melddatum | 15 september 2023 |
APK vervaldatum | 29 september 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | in kofferruimte op bodemplaat |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H5F G4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1197 cc |
Max. vermogen | 87 kW / 118 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,5 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 120 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.170 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.695 kg |
Voorasdruk | 909 kg |
Achterasdruk | 864 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 635 kg |
Lengte | 4.277 mm |
Breedte | 1.732 mm |
Hoogte | 1.463 mm |
Wielbasis | 2.590 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/45R17 Prijzen |
Topsnelheid | 192 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 60 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 443 - 1380 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.