
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 10 maanden oud. In september 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.445 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 118 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 192 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,5 l/100 km. De CAPTUR is 415 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CAPTUR |
| Kleur | oranje |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 4.342 |
| Nieuwprijs | € 27.445 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 31 januari 2017 |
| Datum eerste registratie Nederland | 14 september 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 24 oktober 2024 |
| APK melddatum | 6 november 2024 |
| APK vervaldatum | 6 november 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 5 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | H5F G4 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1197 cc |
| Max. vermogen | 87 kW / 118 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,7 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,5 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 125 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.159 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.723 kg |
| Voorasdruk | 950 kg |
| Achterasdruk | 850 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 625 kg |
| Lengte | 4.122 mm |
| Breedte | 1.778 mm |
| Hoogte | 1.566 mm |
| Wielbasis | 2.610 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 192 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,9 s |
| Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
| Maximum koppel | 205 Nm |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 60 kg |
| Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
| Inhoud brandstoftank | 45 l |
| Segment | J |
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




