
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze OPEL ASTRA GTC is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 6 maanden oud. In augustus 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 38.245 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 194 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De OPEL heeft een topsnelheid van 225 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,9 l/100 km. De ASTRA GTC is 567 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | OPEL |
| Model | ASTRA GTC |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 4.131 |
| Nieuwprijs | € 38.245 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 14 mei 2014 |
| Datum eerste registratie Nederland | 30 augustus 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 16 mei 2024 |
| APK melddatum | 27 augustus 2024 |
| APK vervaldatum | 31 augustus 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. voorzitting |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | A20DTR |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1956 cc |
| Max. vermogen | 143 kW / 194 pk |
| Geluidsniveau stationair | 77 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,2 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,9 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 129 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.471 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.080 kg |
| Voorasdruk | 1.170 kg |
| Achterasdruk | 930 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.466 mm |
| Breedte | 1.840 mm |
| Hoogte | 1.489 mm |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 235/45R19 Prijzen |
| Topsnelheid | 225 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,3 s |
| Maximum vermogen | 143 kW / 195 pk |
| Maximum koppel | 400 Nm |
| Draaicirkel | 10,9 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 380 - 1165 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | C |
Met de Astra J zette Opel een flinke stap vooruit. Dat moest ook wel, want deze generatie van de compacte middenklasser had een grote naam hoog te houden. De Astra J zag er niet alleen moderner uit: hij groeide flink ten opzichte van zijn voorganger. Zijn fijne rijgedrag en goede zitpositie maken hem een geliefde keuze onder de autobestuurders.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.

