- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check PR-368-L
TOYOTA C-HR | 2017
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 7 jaar en 11 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 29.495 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 170 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,8 l/100 km. De C-HR is 4 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Tiel met een kilometerstand van 85.827 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | C-HR |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.165 |
Nieuwprijs | € 29.495 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 september 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 7 september 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 2 september 2025 |
APK melddatum | 1 september 2023 |
APK vervaldatum | 7 september 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. op dwarsbalk |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 2ZR |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1798 cc |
Max. vermogen | 72 kW / 98 pk |
Continue vermogen | 37 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 53 kW |
Geluidsniveau stationair | 68 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.355 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.860 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.080 kg |
Aanhangermassa geremd | 725 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
Lengte | 4.360 mm |
Breedte | 1.795 mm |
Hoogte | 1.555 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
Maximum vermogen | 90 kW / 122 pk |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 55 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 l |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- C-HR 1.8 Hybrid Dynamic16 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Executive16 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid First Edition16 - 17BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone16 - 19BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Premium16 - 17BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone Plus16 - 17BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Active17 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Style17 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Black Edition17 - 18BA5SUV
Koopadvies
- +Sportief rijgedrag
- +Opties
- +Brandstofverbruik
- -Rijgeluiden
- -Traag infotainmentsysteem
- -Grote dode hoeken
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Toyota C-HR – Is de nieuwe Toyota C-HR een goede...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE TOYOTA

PR-368-L
Toyota C-HR
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.