
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 520D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 11 maanden oud. In augustus 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 55.545 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 190 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 229 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,6 l/100 km. De 520D is 47 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 344 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Delden met een kilometerstand van 278.119 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 520D |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 4.635 |
| Nieuwprijs | € 55.545 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 18 december 2014 |
| Datum eerste registratie Nederland | 31 augustus 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 10 oktober 2025 |
| APK melddatum | 6 november 2025 |
| APK vervaldatum | 6 november 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B47D20A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Geluidsniveau stationair | 74 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,5 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,6 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 122 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.9 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.700 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.375 kg |
| Voorasdruk | 1.060 kg |
| Achterasdruk | 1.420 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.907 mm |
| Breedte | 1.860 mm |
| Hoogte | 1.462 mm |
| Wielbasis | 2.970 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 229 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,1 s |
| Maximum vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Maximum koppel | 400 Nm |
| Draaicirkel | 12,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
| Inhoud brandstoftank | 70 l |
| Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


