- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check PN-383-K
FORD FOCUS | 2017
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 5 maanden oud. In september 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 29.505 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 125 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 193 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,8 l/100 km. De FOCUS is 211 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Winterswijk met een kilometerstand van 189.909 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.078 |
Nieuwprijs | € 29.505 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 15 februari 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 september 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 januari 2025 |
APK melddatum | 23 mei 2023 |
APK vervaldatum | 23 mei 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | M1DD |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 92 kW / 125 pk |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 110 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.216 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 935 kg |
Achterasdruk | 1.065 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 655 kg |
Lengte | 4.584 mm |
Breedte | 1.823 mm |
Hoogte | 1.510 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 193 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,2 s |
Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
Maximum koppel | 170 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 490 - 1516 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFord Focus (2014) - Test
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

PN-383-K
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.