
Kenteken Check PG-318-G
RENAULT CAPTUR | 2015
Deze RENAULT CAPTUR werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 6 maanden oud. In juni 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 24.124 inclusief BTW en BPM. De RENAULT CAPTUR is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 90 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 171 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km.
BASISKENMERKEN
| Status | geëxporteerd |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CAPTUR |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 1.689 |
| Nieuwprijs | € 24.124 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique + LM VELGEN + CAMERA + KLIMA + CRUISE
- 2016
- 121.357 km

Renault Captur 0.9 TCe Dynamique | Navi | Climate Control | Camera | Cruise Control | Lichtsensor | Regensensor
- 2016
- 113.545 km

Renault Captur 1.2 TCe Dynamique. Navigatie, Parkeersensoren, Climate control, Cruise control.
- 2014
- 110.833 km
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 24 april 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 21 juni 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 16 november 2022 |
| APK melddatum | 19 juli 2023 |
| APK vervaldatum | 30 augustus 2024 |
| Parallel import | ja |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 5 |
MOTOR
| Motorcode | H4B A4 |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 898 cc |
| Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
| Geluidsniveau stationair | 80 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,4 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,0 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 114 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Energielabel | B |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.081 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.663 kg |
| Voorasdruk | 900 kg |
| Achterasdruk | 877 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 590 kg |
| Lengte | 4.122 mm |
| Breedte | 1.778 mm |
| Hoogte | 1.566 mm |
| Wielbasis | 2.610 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
| Topsnelheid | 171 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 13,0 s |
| Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
| Maximum koppel | 135 Nm |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 60 kg |
| Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
| Inhoud brandstoftank | 45 l |
| Segment | J |
Koopadvies
- +Fijn rijgedrag
- +Praktische ruimte
- +Niet heel duur
- -Weinig opties instapmodel
- -Geen sterke motoren
- -Problemen 1.2 benzine
We kennen de Renault Captur sinds 2013. Toen hij zijn debuut maakte, waren er nog maar weinig cross-overs in het B-segment. Het nieuwe model sloeg in ieder geval goed aan, want de Captur werd ontzettend goed verkocht. Tegenwoordig is hij niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ook als occasion zien we hem veel voorbijkomen.
Lees het volledige Autoweek koopadvies

Peugeot 2008 vs Renault Captur - Vergelijkende Test
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT
Loading...
PG-318-G
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



