- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 2 jaar en 11 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 42.489 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 225 km/h De 308 is 233 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 383 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Raalte met een kilometerstand van 44.849 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 600 |
Nieuwprijs | € 42.489 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 27 juni 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 juni 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 18 oktober 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 27 juni 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | 5G06 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Continue vermogen | 30 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 81 kW |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 68 km |
Actieradius elektrisch stad | 71 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.1 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 148 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 25 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,25 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Energielabel | A |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.634 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.170 kg |
Voorasdruk | 1.200 kg |
Achterasdruk | 1.200 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.450 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.635 mm |
Breedte | 1.850 mm |
Hoogte | 1.475 mm |
Wielbasis | 2.740 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
Topsnelheid | 225 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,6 s |
Maximum vermogen | 133 kW / 180 pk |
Maximum koppel | 360 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 70 kg |
Inhoud bagageruimte | 548 - 1574 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | C |
De derde generatie Peugeot 308 is een opvallende verschijning. Hij deelt zijn looks met onder andere de Peugeot 208 en 508 en kreeg dan ook een heel andere uitstraling dan zijn voorganger. Niet alleen het uiterlijk van de 308 ging op de schop: ook is de auto in alle opzichten moderner geworden. Zijn fijne rijgedrag en verschillende opties maken het een geliefde keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.