
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 330D XDRIVE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 1 maanden oud. In maart 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 81.445 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 286 pk diesel-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,8 l/100 km. De 330D XDRIVE is 1.329 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Driebergen-Rijsenburg met een kilometerstand van 69.831 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 330D XDRIVE |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | elektrisch / diesel |
| Carrosserie | Sedan |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 6.606 |
| Nieuwprijs | € 81.445 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 17 september 2021 |
| Datum eerste registratie Nederland | 24 maart 2022 |
| Datum laatste tenaamstelling | 24 maart 2022 |
| APK melddatum | 30 augustus 2024 |
| APK vervaldatum | 17 september 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B57D30B |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 2993 cc |
| Max. vermogen | 210 kW / 286 pk |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 2 kW |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,8 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.6 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 126 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 147 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,64 mg/km |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.740 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.320 kg |
| Voorasdruk | 1.130 kg |
| Achterasdruk | 1.240 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 2.850 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 250 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 5,0 s |
| Maximum vermogen | 210 kW / 286 pk |
| Maximum koppel | 650 Nm |
| Draaicirkel | 12,0 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 480 - 480 l |
| Inhoud brandstoftank | 59 l |
| Segment | D |
Sinds 2019 is de zevende generatie 3-serie op de markt. Deze sportief rijdende auto wordt geleverd als sedan, maar ook als touring - BMW's benaming voor hun stationwagons. Wat betreft motorisatie zijn er meerdere opties. De auto is namelijk verkrijgbaar in diesel, benzine én plug-in hybride. Van zuinig tot krachtig: er is voor ieder wat wils.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.
