BMW 5-serie Touring 520i High Executive Edition|Leder|Digital cockpit|Luxe leder|Adapt Led
- 2020
- 98.636km
- Benzine
- 135kW (184pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 530E is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 2 maanden oud. In mei 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 93.390 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 225 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,9 l/100 km. De 530E is 165 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 530E |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 718 |
Nieuwprijs | € 93.390 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 30 maart 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 24 mei 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 2 januari 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 30 maart 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B48B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Continue vermogen | 55 kW |
Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 55 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 80 kW |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
Hybride klasse | OVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 36 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,24 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.875 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.550 kg |
Voorasdruk | 1.090 kg |
Achterasdruk | 1.540 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.963 mm |
Breedte | 1.868 mm |
Hoogte | 1.498 mm |
Wielbasis | 2.980 mm |
Bandenmaat (origineel) | 245/45R18 Prijzen |
Topsnelheid | 225 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,1 s |
Maximum vermogen | 215 kW / 292 pk |
Maximum koppel | 420 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 430 - 1560 l |
Inhoud brandstoftank | 46 l |
Segment | E |
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.