- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check P-611-FK
RENAULT CLIO (E-TECH HYBRID) | 2022
Deze RENAULT CLIO (E-TECH HYBRID) is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 3 jaar en 8 maanden oud. In mei 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.300 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 91 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,6 l/100 km. De CLIO (E-TECH HYBRID) is 3 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 574 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Aalten met een kilometerstand van 60.497 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO (E-TECH HYBRID) |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 940 |
Nieuwprijs | € 28.300 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 6 januari 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 mei 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 september 2025 |
APK melddatum | 4 april 2025 |
APK vervaldatum | 4 april 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 67 kW / 91 pk |
Continue vermogen | 17 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
Geluidsniveau stationair | 67 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 83 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 99 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.241 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.758 kg |
Voorasdruk | 950 kg |
Achterasdruk | 978 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
Lengte | 4.047 mm |
Breedte | 1.728 mm |
Hoogte | 1.457 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,9 s |
Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 254 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio Hybrid 140 Zen20 - 22BA5HAT
- Clio Hybrid 140 R.S. Line20 - 22BA5HAT
- Clio Hybrid 140 Intens20 - 22BA5HAT
- Clio Hybrid 140 Business Zen20 - 22BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Equilibre22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Evolution22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Techno22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 E-Tech Engineered22 - 23BA5HAT
Koopadvies
- +Breed motorisch aanbod
- +Comfort
- +Ruimer dan voorganger
- -Rijgeluiden
- -Weinig gevoel bij sturen
- -Korte zittingen
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Renault Clio facelift. Nieuw gezicht, bekend...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

P-611-FK
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.