
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 7 maanden oud. In april 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.016 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 128 pk benzinemotor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 197 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,9 l/100 km. De CLIO is 21 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 348 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Veendam met een kilometerstand van 165.625 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 4.675 |
| Nieuwprijs | € 20.016 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 28 april 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 30 april 2022 |
| Datum laatste tenaamstelling | 20 november 2025 |
| APK melddatum | 25 november 2025 |
| APK vervaldatum | 25 november 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | K4M N8 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 94 kW / 128 pk |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,9 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,6 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,9 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 160 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 4 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.115 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.630 kg |
| Voorasdruk | 924 kg |
| Achterasdruk | 870 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/50R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 197 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,3 s |
| Maximum vermogen | 94 kW / 128 pk |
| Maximum koppel | 155 Nm |
| Draaicirkel | 10,7 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



