- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 3 jaar en 3 maanden oud. In juni 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.230 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 91 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De CLIO is 6 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 260 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Steenwijkerwold met een kilometerstand van 92.448 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 3.380 |
Nieuwprijs | € 26.230 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 24 maart 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 20 juni 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 30 juni 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 24 maart 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H4D E4 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 67 kW / 91 pk |
Geluidsniveau stationair | 71 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 114 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.074 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.609 kg |
Voorasdruk | 850 kg |
Achterasdruk | 891 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 585 kg |
Lengte | 4.047 mm |
Breedte | 1.728 mm |
Hoogte | 1.457 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/45R17 Prijzen |
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
Maximum vermogen | 67 kW / 91 pk |
Maximum koppel | 160 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 284 - 1069 l |
Inhoud brandstoftank | 42 l |
Segment | B |
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.