
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FIESTA is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 8 maanden oud. In april 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 21.141 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 125 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 196 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De FIESTA is 567 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Emmeloord met een kilometerstand van 218.717 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | FORD |
| Model | FIESTA |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 1.155 |
| Nieuwprijs | € 21.141 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 12 februari 2014 |
| Datum eerste registratie Nederland | 7 april 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 13 april 2024 |
| APK melddatum | 28 november 2023 |
| APK vervaldatum | 29 november 2024 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | by bodemplaat r. voorzitting |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | M1JE |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 998 cc |
| Max. vermogen | 92 kW / 125 pk |
| Geluidsniveau stationair | 74 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,3 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,3 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 99 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.024 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.555 kg |
| Voorasdruk | 850 kg |
| Achterasdruk | 785 kg |
| Aanhangermassa geremd | 900 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 560 kg |
| Lengte | 3.982 mm |
| Breedte | 1.722 mm |
| Hoogte | 1.495 mm |
| Wielbasis | 2.490 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/50R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 196 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,4 s |
| Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
| Maximum koppel | 200 Nm |
| Draaicirkel | 10,2 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 295 - 979 l |
| Inhoud brandstoftank | 42 l |
| Segment | B |
Niet alleen het praktische, compacte formaat maakt de Ford Fiesta populair. Zijn rijeigenschappen zijn misschien nog wel een belangrijkere reden voor zijn succes. De Fiesta rijdt erg leuk en dynamisch - het is dan ook een van de best sturende auto’s in het B-segment. Niet zo gek dus dat deze zesde generatie zo geliefd is.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



