
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 2 maanden oud. In maart 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 16.530 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 88 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 176 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,6 l/100 km. De CLIO is 1.081 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 63 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Klijndijk met een kilometerstand van 277.044 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | wit |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 0 |
| Nieuwprijs | € 16.530 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 1 september 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 28 maart 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 13 december 2022 |
| APK melddatum | 16 december 2024 |
| APK vervaldatum | 31 januari 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | K9K 67 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1461 cc |
| Max. vermogen | 65 kW / 88 pk |
| Geluidsniveau stationair | 79 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,3 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,2 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,6 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 94 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.074 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.665 kg |
| Voorasdruk | 940 kg |
| Achterasdruk | 870 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
| Lengte | 4.032 mm |
| Breedte | 1.719 mm |
| Hoogte | 1.495 mm |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/50R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 176 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
| Maximum vermogen | 65 kW / 88 pk |
| Maximum koppel | 200 Nm |
| Draaicirkel | 10,7 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



