- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check NH-223-G
RENAULT CLIO | 2011
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 7 maanden oud. In mei 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 16.530 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 88 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 176 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,6 l/100 km. De CLIO is 31 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 270 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Emmeloord met een kilometerstand van 285.168 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 16.530 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 5 oktober 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 mei 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 april 2025 |
APK melddatum | 20 februari 2025 |
APK vervaldatum | 20 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | K9K 67 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1461 cc |
Max. vermogen | 65 kW / 88 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 94 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.074 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.665 kg |
Voorasdruk | 940 kg |
Achterasdruk | 870 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
Lengte | 4.032 mm |
Breedte | 1.719 mm |
Hoogte | 1.495 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/50R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 176 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
Maximum vermogen | 65 kW / 88 pk |
Maximum koppel | 200 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio 1.5 dCi 85 ECO 20th Anniversary11 - 11DH5HAT
- Clio 1.5 dCi 85 ECO Collection11 - 12DH5HAT
- Clio Estate 1.5 dCi 85 Collection11 - 12DH5STA
- Clio Estate 1.5 dCi 85 20th Anniversary11 - 11DH5STA
- Clio Estate 1.5 dCi 85 Authentique11 - 12DH5STA
- Clio 1.5 dCi 85 ECO Authentique11 - 12DH5HAT
- Clio 1.5 dCi 85 ECO Parisienne11 - 12DH5HAT
- Clio Estate 1.5 dCi 85 Night & Day11 - 12DH5STA
- Clio 1.5 dCi 85 ECO Night & Day11 - 12DH5HAT
Koopadvies
- +Breed motorisch aanbod
- +Comfort
- +Ruimer dan voorganger
- -Rijgeluiden
- -Weinig gevoel bij sturen
- -Korte zittingen
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i20 vs. Renault Clio E-Tech - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

NH-223-G
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.