
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320E is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 1 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 51.565 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,5 l/100 km. De 320E is 337 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Apeldoorn met een kilometerstand van 207.859 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 320E |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Sedan |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 744 |
| Nieuwprijs | € 51.565 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 29 oktober 2021 |
| Datum eerste registratie Nederland | 29 oktober 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 10 januari 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 29 oktober 2025 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B48B20A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1998 cc |
| Max. vermogen | 120 kW / 163 pk |
| Continue vermogen | 55 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 83 kW |
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 60 km |
| Actieradius elektrisch stad | 64 km |
| Hybride klasse | OVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.8 l/100km |
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 163 Wh/km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 31 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,12 mg/km |
| Emissiecode | Euro Z |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.740 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.300 kg |
| Voorasdruk | 1.035 kg |
| Achterasdruk | 1.315 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 2.850 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 220 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,6 s |
| Maximum vermogen | 150 kW / 204 pk |
| Maximum koppel | 350 Nm |
| Draaicirkel | 11,4 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 375 - 375 l |
| Inhoud brandstoftank | 40 l |
| Segment | D |
Sinds 2019 is de zevende generatie 3-serie op de markt. Deze sportief rijdende auto wordt geleverd als sedan, maar ook als touring - BMW's benaming voor hun stationwagons. Wat betreft motorisatie zijn er meerdere opties. De auto is namelijk verkrijgbaar in diesel, benzine én plug-in hybride. Van zuinig tot krachtig: er is voor ieder wat wils.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



