
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA RAV4 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 5 jaar en 2 maanden oud. In december 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 53.077 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 178 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De RAV4 is 34 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 285 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Terneuzen met een kilometerstand van 76.299 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | TOYOTA |
| Model | RAV4 |
| Kleur | wit |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 4.911 |
| Nieuwprijs | € 53.077 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 18 augustus 2020 |
| Datum eerste registratie Nederland | 16 december 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 2 oktober 2025 |
| APK melddatum | 12 augustus 2024 |
| APK vervaldatum | 18 augustus 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. balk by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | A25A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 2487 cc |
| Max. vermogen | 131 kW / 178 pk |
| Continue vermogen | 48 kW |
| Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 48 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 88 kW |
| Geluidsniveau stationair | 70 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,3 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.7 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 101 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 130 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,13 mg/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.610 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.225 kg |
| Voorasdruk | 1.220 kg |
| Achterasdruk | 1.220 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.650 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.600 mm |
| Breedte | 1.855 mm |
| Hoogte | 1.685 mm |
| Wielbasis | 2.690 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 180 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,1 s |
| Maximum vermogen | 163 kW / 222 pk |
| Maximum koppel | 270 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 70 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 580 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | L |
In 2019 kwam de vijfde generatie Toyota RAV4 op de markt. Hij kreeg een heel nieuw uiterlijk ten opzichte van zijn voorganger, maar dat is niet de enige verandering. Ook werd deze generatie RAV4 uitgerust met moderne veiligheidssystemen zoals voetgangersdetectie en adaptieve cruisecontrol. De nieuwe Toyota RAV4 is er nu ook als plug-in hybride.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




