
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2007 en is nu 18 jaar oud. In december 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 197 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 215 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,4 l/100 km. De CLIO is 188 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | rood |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 7.046 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 31 oktober 2007 |
| Datum eerste registratie Nederland | 3 december 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 24 mei 2025 |
| APK melddatum | 19 november 2024 |
| APK vervaldatum | 19 november 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | F4R A8 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1998 cc |
| Max. vermogen | 145 kW / 197 pk |
| Geluidsniveau stationair | 89 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 11,6 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,5 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,4 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 199 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 4 |
| Bijtelling | 22% |
| Energielabel | F |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.235 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.690 kg |
| Voorasdruk | 1.000 kg |
| Achterasdruk | 880 kg |
| Lengte | 3.991 mm |
| Breedte | 1.768 mm |
| Hoogte | 1.484 mm |
| Wielbasis | 2.590 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/45R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 215 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 6,9 s |
| Maximum vermogen | 145 kW / 197 pk |
| Maximum koppel | 215 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 56 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



