
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO E-TECH HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 3 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.567 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,6 l/100 km. De CLIO E-TECH HYBRID is 126 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 716 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Enschede met een kilometerstand van 66.762 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO E-TECH HYBRID |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 1.238 |
| Nieuwprijs | € 27.567 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 28 januari 2022 |
| Datum eerste registratie Nederland | 28 januari 2022 |
| Datum laatste tenaamstelling | 23 juni 2025 |
| APK melddatum | 14 oktober 2025 |
| APK vervaldatum | 14 oktober 2027 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | H4M C6 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 67 kW / 91 pk |
| Continue vermogen | 24 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 51 kW |
| Geluidsniveau stationair | 67 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.4 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 99 g/km |
| Emissiecode | Euro Z |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.241 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.758 kg |
| Voorasdruk | 950 kg |
| Achterasdruk | 978 kg |
| Aanhangermassa geremd | 900 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
| Lengte | 4.047 mm |
| Breedte | 1.728 mm |
| Hoogte | 1.457 mm |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 180 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,9 s |
| Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk |
| Maximum koppel | 205 Nm |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 63 kg |
| Inhoud bagageruimte | 254 l |
| Inhoud brandstoftank | 39 l |
| Segment | B |
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




