
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2016 en is nu 9 jaar en 1 maanden oud. In februari 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 35.889 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 163 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De MAZDA heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,3 l/100 km. De CX-5 is 15 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 106 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Elspeet met een kilometerstand van 191.978 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | MAZDA |
| Model | CX-5 |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 1.405 |
| Nieuwprijs | € 35.889 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 1 september 2016 |
| Datum eerste registratie Nederland | 9 februari 2022 |
| Datum laatste tenaamstelling | 10 oktober 2025 |
| APK melddatum | 28 januari 2025 |
| APK vervaldatum | 9 februari 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | PE |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1998 cc |
| Max. vermogen | 120 kW / 163 pk |
| Geluidsniveau stationair | 77 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,9 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,4 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,3 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 147 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.439 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.965 kg |
| Voorasdruk | 1.040 kg |
| Achterasdruk | 1.040 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.965 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 700 kg |
| Lengte | 4.555 mm |
| Breedte | 1.840 mm |
| Hoogte | 1.710 mm |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 200 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,2 s |
| Maximum vermogen | 121 kW / 165 pk |
| Maximum koppel | 210 Nm |
| Draaicirkel | 11,2 m |
| Kogeldruk | 88 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | L |
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



