
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PORSCHE PANAMERA 4 E-HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 7 jaar en 11 maanden oud. In november 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 140.956 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 330 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De PORSCHE heeft een topsnelheid van 278 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 2,6 l/100 km. De PANAMERA 4 E-HYBRID is 1.042 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Cruquius met een kilometerstand van 112.754 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | PORSCHE | 
| Model | PANAMERA 4 E-HYBRID | 
| Kleur | grijs | 
| Brandstof | elektrisch / benzine | 
| Carrosserie | Stationwagen | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 4.911 | 
| Nieuwprijs | € 140.956 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 20 november 2017 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 9 november 2021 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 24 december 2022 | 
| APK melddatum | 23 oktober 2023 | 
| APK vervaldatum | 31 oktober 2025 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Plaats chassisnummer | r. voorzitting | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | DGP | 
| Aantal cilinders | 6 | 
| Cilinderinhoud | 2894 cc | 
| Max. vermogen | 243 kW / 330 pk | 
| Continue vermogen | 70 kW | 
| Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 60 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 100 kW | 
| Geluidsniveau stationair | 89 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB | 
| Hybride klasse | OVC-HEV | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Energielabel | A | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 2.165 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.810 kg | 
| Voorasdruk | 1.300 kg | 
| Achterasdruk | 1.580 kg | 
| Lengte | 5.053 mm | 
| Breedte | 1.950 mm | 
| Hoogte | 1.433 mm | 
| Wielbasis | 2.950 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 295/40R19 Prijzen | 
| Topsnelheid | 278 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 4,6 s | 
| Maximum vermogen | 340 kW / 462 pk | 
| Maximum koppel | 700 Nm | 
| Draaicirkel | 11,9 m | 
| Kogeldruk | 0 kg | 
| Dakbelasting | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 405 - 1215 l | 
| Inhoud brandstoftank | 80 l | 
| Segment | F | 
 Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.


