- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check N-186-XZ
FORD FOCUS | 2019
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 5 jaar en 9 maanden oud. In april 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.924 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 181 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De FORD heeft een topsnelheid van 208 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De FOCUS is 76 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 77 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.879 |
Nieuwprijs | € 36.924 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 2 september 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 april 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 1 april 2025 |
APK melddatum | 8 augustus 2023 |
APK vervaldatum | 2 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | Y1DA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1496 cc |
Max. vermogen | 133 kW / 181 pk |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 137 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 162 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,46 mg/km |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.304 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.905 kg |
Voorasdruk | 1.005 kg |
Achterasdruk | 935 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 700 kg |
Lengte | 4.512 mm |
Breedte | 1.844 mm |
Hoogte | 1.515 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 208 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,9 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 375 - 1354 l |
Inhoud brandstoftank | 52 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.5 EcoBoost 150pk ST Line Business18 - 20BA5HAT
- Focus Wagon 1.5 EcoBoost 150pk ST Line Business18 - 20BA5STA
- Focus Wagon 1.5 EcoBoost 150pk Vignale18 - 21BA5STA
- Focus 1.5 EcoBoost 150pk Vignale18 - 21BA5HAT
- Focus 1.5 EcoBoost 150pk Active Business18 - 20BA5HAT
- Focus Wagon 1.5 EcoBoost 150pk Active Business18 - 20BA5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel opties
- +Ruimte
- -Brandstofverbruik
- -Brommende automaat
- -Materialen interieur
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFiat Tipo Cross – Ford Focus Active - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

N-186-XZ
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.