- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 8 maanden oud. In juni 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 45.815 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 192 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De MAZDA heeft een topsnelheid van 194 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,2 l/100 km. De CX-5 is 14 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 37 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Eindhoven met een kilometerstand van 100.019 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | MAZDA |
Model | CX-5 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 5.436 |
Nieuwprijs | € 45.815 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 10 september 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 21 juni 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 9 mei 2025 |
APK melddatum | 13 mei 2024 |
APK vervaldatum | 30 juni 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | PY |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2488 cc |
Max. vermogen | 141 kW / 192 pk |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 165 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.548 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.065 kg |
Voorasdruk | 1.085 kg |
Achterasdruk | 1.085 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.555 mm |
Breedte | 1.840 mm |
Hoogte | 1.710 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R19 Prijzen |
Topsnelheid | 194 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,0 s |
Maximum vermogen | 141 kW / 192 pk |
Maximum koppel | 256 Nm |
Draaicirkel | 11,2 m |
Kogeldruk | 88 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 505 - 1620 l |
Inhoud brandstoftank | 58 l |
Segment | L |
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.