- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 5 jaar en 11 maanden oud. In augustus 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 50.049 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 165 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De MAZDA heeft een topsnelheid van 188 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,0 l/100 km. De CX-5 is 9 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 11 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Maasdijk met een kilometerstand van 46.809 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | MAZDA |
Model | CX-5 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 8.478 |
Nieuwprijs | € 50.049 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 26 september 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 augustus 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 5 september 2025 |
APK melddatum | 18 augustus 2023 |
APK vervaldatum | 26 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | PE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 121 kW / 165 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 8.3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 159 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 188 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,26 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.512 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.115 kg |
Voorasdruk | 1.090 kg |
Achterasdruk | 1.135 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.550 mm |
Breedte | 1.840 mm |
Hoogte | 1.680 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R19 Prijzen |
Topsnelheid | 188 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,3 s |
Maximum vermogen | 121 kW / 165 pk |
Maximum koppel | 213 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 84 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 477 - 1620 l |
Inhoud brandstoftank | 58 l |
Segment | L |
In heel veel dingen is de CX-5 sowieso een echte Mazda. Hij rijdt lekker, biedt veel uitrusting en is absoluut niet schreeuwerig. Blijft er maar één vraag over: is de cross-over ook zo betrouwbaar als je van een Japanner verwacht? We zoeken het uit in deze occasion aankoopadvies.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.