
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 3 maanden oud. In augustus 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 30.289 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 98 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 170 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,8 l/100 km. De C-HR is 74 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Winterswijk met een kilometerstand van 90.949 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | TOYOTA |
| Model | C-HR |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 1.165 |
| Nieuwprijs | € 30.289 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 29 juni 2017 |
| Datum eerste registratie Nederland | 16 augustus 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 12 augustus 2025 |
| APK melddatum | 2 augustus 2023 |
| APK vervaldatum | 16 augustus 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | 2ZR |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1798 cc |
| Max. vermogen | 72 kW / 98 pk |
| Continue vermogen | 37 kW |
| Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 37 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 53 kW |
| Geluidsniveau stationair | 68 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 3,4 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 86 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.355 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.860 kg |
| Voorasdruk | 1.050 kg |
| Achterasdruk | 1.080 kg |
| Aanhangermassa geremd | 725 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
| Lengte | 4.360 mm |
| Breedte | 1.795 mm |
| Hoogte | 1.555 mm |
| Wielbasis | 2.640 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen |
| Topsnelheid | 170 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
| Maximum vermogen | 90 kW / 122 pk |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 55 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 377 l |
| Inhoud brandstoftank | 43 l |
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



