
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 1 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 62.087 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 230 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,7 l/100 km. De 320I is 123 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 321 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hoogeveen met een kilometerstand van 175.125 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | BMW | 
| Model | 320I | 
| Kleur | blauw | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Stationwagen | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 7.634 | 
| Nieuwprijs | € 62.087 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 30 augustus 2021 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 30 augustus 2021 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 24 juni 2025 | 
| APK melddatum | 12 september 2024 | 
| APK vervaldatum | 12 september 2026 | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 3 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | B48B20A | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1998 cc | 
| Max. vermogen | 135 kW / 184 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 86 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 66 dB | 
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,0 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,0 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,7 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.8 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 130 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 154 g/km | 
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,09 mg/km | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Bijtelling | 22% | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.545 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.135 kg | 
| Voorasdruk | 975 kg | 
| Achterasdruk | 1.260 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 1.600 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Lengte | 4.709 mm | 
| Breedte | 1.827 mm | 
| Hoogte | 1.440 mm | 
| Wielbasis | 2.850 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen | 
| Topsnelheid | 230 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,5 s | 
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk | 
| Maximum koppel | 300 Nm | 
| Draaicirkel | 11,4 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 500 - 1510 l | 
| Inhoud brandstoftank | 59 l | 
| Segment | D | 
Sinds 2019 is de zevende generatie 3-serie op de markt. Deze sportief rijdende auto wordt geleverd als sedan, maar ook als touring - BMW's benaming voor hun stationwagons. Wat betreft motorisatie zijn er meerdere opties. De auto is namelijk verkrijgbaar in diesel, benzine én plug-in hybride. Van zuinig tot krachtig: er is voor ieder wat wils.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




