
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 11 maanden oud. In maart 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 57.748 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 190 pk diesel-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 240 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,0 l/100 km. De 320D is 261 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 382 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 320D |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | elektrisch / diesel |
| Carrosserie | Sedan |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 1.615 |
| Nieuwprijs | € 57.748 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 17 november 2020 |
| Datum eerste registratie Nederland | 5 maart 2022 |
| Datum laatste tenaamstelling | 13 februari 2025 |
| APK melddatum | 22 september 2025 |
| APK vervaldatum | 19 november 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B47D20B |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 2 kW |
| Geluidsniveau stationair | 72 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 110 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 128 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,23 mg/km |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Energielabel | A |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.515 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.140 kg |
| Voorasdruk | 1.000 kg |
| Achterasdruk | 1.190 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.600 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.709 mm |
| Breedte | 1.827 mm |
| Hoogte | 1.435 mm |
| Wielbasis | 2.850 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 240 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 6,8 s |
| Maximum vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Maximum koppel | 400 Nm |
| Draaicirkel | 11,4 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 480 - 480 l |
| Inhoud brandstoftank | 40 l |
| Segment | D |
Sinds 2019 is de zevende generatie 3-serie op de markt. Deze sportief rijdende auto wordt geleverd als sedan, maar ook als touring - BMW's benaming voor hun stationwagons. Wat betreft motorisatie zijn er meerdere opties. De auto is namelijk verkrijgbaar in diesel, benzine én plug-in hybride. Van zuinig tot krachtig: er is voor ieder wat wils.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


