
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze OPEL ASTRA+ is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2016 en is nu 9 jaar en 7 maanden oud. In februari 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.784 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 125 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De OPEL heeft een topsnelheid van 175 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,1 l/100 km. De ASTRA+ is 379 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 4 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zwaag met een kilometerstand van 115.852 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | OPEL |
| Model | ASTRA+ |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 2.311 |
| Nieuwprijs | € 26.784 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 1 maart 2016 |
| Datum eerste registratie Nederland | 11 februari 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 10 oktober 2024 |
| APK melddatum | 29 oktober 2024 |
| APK vervaldatum | 29 oktober 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B14XFT |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1399 cc |
| Max. vermogen | 92 kW / 125 pk |
| Geluidsniveau stationair | 77 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,3 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,3 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,1 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 117 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.178 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.815 kg |
| Voorasdruk | 920 kg |
| Achterasdruk | 910 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.410 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 620 kg |
| Lengte | 4.370 mm |
| Breedte | 1.809 mm |
| Hoogte | 1.485 mm |
| Wielbasis | 2.660 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 175 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 14,5 s |
| Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
| Maximum koppel | 130 Nm |
| Draaicirkel | 11,5 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 500 - 1550 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | C |
Met de Astra J zette Opel een flinke stap vooruit. Dat moest ook wel, want deze generatie van de compacte middenklasser had een grote naam hoog te houden. De Astra J zag er niet alleen moderner uit: hij groeide flink ten opzichte van zijn voorganger. Zijn fijne rijgedrag en goede zitpositie maken hem een geliefde keuze onder de autobestuurders.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



