
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 4 maanden oud. In januari 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 45.163 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 233 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,4 l/100 km. De 320I is 170 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 297 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hulst met een kilometerstand van 158.133 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 320I |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 1.727 |
| Nieuwprijs | € 45.163 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 11 juli 2013 |
| Datum eerste registratie Nederland | 18 januari 2022 |
| Datum laatste tenaamstelling | 19 juni 2025 |
| APK melddatum | 24 september 2025 |
| APK vervaldatum | 30 september 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N20B20B |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1997 cc |
| Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,7 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,1 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,4 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 149 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.445 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.020 kg |
| Voorasdruk | 900 kg |
| Achterasdruk | 1.195 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.400 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 695 kg |
| Lengte | 4.624 mm |
| Breedte | 1.811 mm |
| Hoogte | 1.429 mm |
| Wielbasis | 2.810 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 233 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,5 s |
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Maximum koppel | 270 Nm |
| Draaicirkel | 11,3 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 495 - 1500 l |
| Inhoud brandstoftank | 60 l |
| Segment | D |
De zesde generatie van de BMW 3-serie kwam in 2012 op de markt met de F30 (sedan) en de F31 (touring). Net zoals de voorgaande generaties blijft deze BMW een populair model. Zijn sportieve rijgedrag en verfijnde ontwerp maken het voor veel mensen een aantrekkelijke occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



