- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check K-702-TJ
PEUGEOT 308 | 2019
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 5 jaar en 10 maanden oud. In februari 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.029 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 110 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 188 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De 308 is 1.251 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 33 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Rijssen met een kilometerstand van 45.827 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.586 |
Nieuwprijs | € 26.029 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 augustus 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 22 februari 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 februari 2022 |
APK melddatum | 23 augustus 2023 |
APK vervaldatum | 30 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | HN05 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199 cc |
Max. vermogen | 81 kW / 110 pk |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 104 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,52 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.065 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.735 kg |
Voorasdruk | 1.000 kg |
Achterasdruk | 900 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.315 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 575 kg |
Lengte | 4.253 mm |
Breedte | 1.804 mm |
Hoogte | 1.472 mm |
Wielbasis | 2.620 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 188 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,0 s |
Maximum vermogen | 81 kW / 110 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1228 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 308 Active 1.2 PureTech 11018 - 20BH5HAT
- 308 Blue Lease Executive 1.2 PureTech 11018 - 20BH5HAT
- 308 Allure 1.2 PureTech 11018 - 21BH5HAT
- 308 Blue Lease Premium 1.2 PureTech 11018 - 20BH5HAT
- 308 Blue Lease 1.2 PureTech 11018 - 20BH5HAT
Koopadvies
- +Comfortabel
- +Ruime kofferbak
- +Directe besturing
- -Krap op de achterbank
- -Weke achtervering sw
- -Traag touchscreen
De tweede generatie Peugeot 308 komt in 2013 op de markt. Zijn naam is bijzonder, want de 308 II is de eerste Peugeot die het optellen van de typenummers doorbreekt. Het nieuwe model is in ieder geval een succes: in 2014 wordt hij uitgeroepen tot Auto van het Jaar.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 308 (2017) - Test
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

K-702-TJ
Peugeot 308
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.