
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MAZDA CX-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 3 maanden oud. In april 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 40.400 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 163 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De MAZDA heeft een topsnelheid van 201 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,4 l/100 km. De CX-5 is 521 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 512 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Epe met een kilometerstand van 104.482 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | MAZDA |
| Model | CX-5 |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 4.946 |
| Nieuwprijs | € 40.400 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 1 juli 2019 |
| Datum eerste registratie Nederland | 16 april 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 25 mei 2024 |
| APK melddatum | 25 maart 2025 |
| APK vervaldatum | 25 maart 2027 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | PE |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1998 cc |
| Max. vermogen | 120 kW / 163 pk |
| Geluidsniveau stationair | 78 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,7 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,6 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,4 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 7.4 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 145 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 168 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,41 mg/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.428 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.020 kg |
| Voorasdruk | 1.035 kg |
| Achterasdruk | 1.085 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.550 mm |
| Breedte | 1.840 mm |
| Hoogte | 1.680 mm |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/65R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 201 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,3 s |
| Maximum vermogen | 121 kW / 165 pk |
| Maximum koppel | 213 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 84 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 477 - 1620 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | L |
Leuk om te rijden, bedrijfszeker, betrouwbaar en ook nog praktisch. Deze Mazda CX-5 van 2020, dus van na de eerste facelift, heeft alles in zich om een begeerlijke occasion te zijn. Maar ís hij dat ook?
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.

