
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 2 maanden oud. In januari 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 33.790 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 210 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,0 l/100 km. De FOCUS is 27 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 80 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Veenendaal met een kilometerstand van 147.306 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | FORD |
| Model | FOCUS |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 5.166 |
| Nieuwprijs | € 33.790 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 16 augustus 2017 |
| Datum eerste registratie Nederland | 23 januari 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 11 oktober 2025 |
| APK melddatum | 3 januari 2025 |
| APK vervaldatum | 27 januari 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | T7DB |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1997 cc |
| Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
| Geluidsniveau stationair | 70 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,7 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,0 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 105 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.360 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.050 kg |
| Voorasdruk | 1.075 kg |
| Achterasdruk | 1.025 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 730 kg |
| Lengte | 4.584 mm |
| Breedte | 1.823 mm |
| Hoogte | 1.510 mm |
| Wielbasis | 2.650 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 210 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,0 s |
| Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
| Maximum koppel | 370 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 490 - 1516 l |
| Inhoud brandstoftank | 53 l |
| Segment | C |
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


