Hyundai i10 1.0 Comfort | Airco | Cruise Control | Lane Assist |
- 2023
- 57.664km
- Benzine
- 49kW (67pk)
- handgeschakeld
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 uit 2025 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 23.650 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 63 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 143 km/h De I10 staat nu 10 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 1.252 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Waalwijk met een kilometerstand van 4.078 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | HYUNDAI |
| Model | I10 |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 5.272 |
| Nieuwprijs | € 23.650 |
| Datum eerste toelating | 27 mei 2025 |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | 11 december 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 27 mei 2029 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | G3LD |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 998 cc |
| Max. vermogen | 46 kW / 63 pk |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.2 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 899 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.410 kg |
| Voorasdruk | 780 kg |
| Achterasdruk | 730 kg |
| Aanhangermassa geremd | 310 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 310 kg |
| Wielbasis | 2.430 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 175/65R14 Prijzen |
| Topsnelheid | 143 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 15,9 s |
| Maximum vermogen | 46 kW / 63 pk |
| Maximum koppel | 93 Nm |
| Draaicirkel | 9,7 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 60 kg |
| Inhoud bagageruimte | 252 - 1050 l |
| Inhoud brandstoftank | 36 l |
| Segment | A |
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


