
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA AYGO uit 2014 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 13.385 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 69 pk benzinemotor. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 157 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,1 l/100 km. De AYGO staat nu 18 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 353 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | TOYOTA |
| Model | AYGO |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 4 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 722 |
| Nieuwprijs | € 13.385 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 17 november 2014 |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | 2 december 2025 |
| APK melddatum | 9 december 2025 |
| APK vervaldatum | 9 december 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | 1KR-FE |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 998 cc |
| Max. vermogen | 51 kW / 69 pk |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,1 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 95 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 830 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.240 kg |
| Voorasdruk | 695 kg |
| Achterasdruk | 695 kg |
| Wielbasis | 2.340 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 155/65R14 Prijzen |
| Topsnelheid | 157 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 14,2 s |
| Maximum vermogen | 50 kW / 68 pk |
| Maximum koppel | 93 Nm |
| Draaicirkel | 9,4 m |
| Kogeldruk | 0 kg |
| Dakbelasting | 50 kg |
| Inhoud bagageruimte | 139 - 712 l |
| Inhoud brandstoftank | 35 l |
| Segment | A |
De eerste generatie Toyota Aygo was een enorm succes. Hij is al sinds 2014 uit productie, maar je ziet ze nog steeds in groten getale op de weg. Dat is niet zo gek: de Aygo staat immers bekend om zijn betrouwbare karakter. In combinatie met zijn lage brandstofverbruik en praktische formaat is het nog altijd een geliefde auto. Net als zijn drielingbroertjes van Citroën (C1) en Peugeot (107), trouwens.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



