AutoWeek 15 2021

Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
logo AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische rijden
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Aanmelden nieuwsbrief
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease vergelijker
    • Voorraadauto's
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto kopen
    • Auto verkopen
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • AutoWeek Autoverzekering
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • AutoWeek 15 2021
    Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Magazine
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      RegistrerenInloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
  • Kentekencheck
  • JP-975-K

Kenteken Check JP-975-K

QUATTRO AUDI R8 | 2010

Deze QUATTRO AUDI R8 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010. In mei 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 237.987 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 525 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De QUATTRO heeft een topsnelheid van 316 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 13,7 l/100 km. De AUDI R8 is 127 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 61 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De wegenbelasting bedraagt tenminste € 228 per kwartaal.

Bouwjaar2010
Brandstofbenzine
Kleurzwart
Cilinderinhoud5204 cc
Massa1585 kg
APK15 juni 2021
Vermogen386 kW
CO2-uitstoot (NEDC)327 g/km
Verbruik13,7 l/100 km

Kentekenrapport

Compleet kentekenrapport als PDF-document (ca. 15-20 pagina's) voor € 3,95
  • APK historie
  • eigenarenhistorie
  • tellerstand controle
  • WOK: huidige status
  • uitgebreide specificaties
  • autotests (mits beschikbaar)
  • land van herkomst (import)
€ 3,95€ 1,95 (abonneeprijs)Bekijk voorbeeld
Koop kentekenrapport

BASISKENMERKEN

Statusok
Classificatiepersonenauto
MerkQUATTRO
ModelAUDI R8
ModelomschrijvingR8 5.2 FSI quattro
Kleurzwart
Brandstofbenzine
Carrosseriecoupe
Aantal deuren2
Aantal zitplaatsen2
Aantal wielen4
Schakelingautomatisch, 6 versnellingen
Motorrijtuigenbelasting (kwartaal)€ 228 - € 258
BPM€ 60.191
Nieuwprijs€ 237.987

REGISTRATIE

Datum eerste toelating30 juni 2010
Datum eerste registratie Nederland18 mei 2016
Datum laatste tenaamstelling8 december 2020
APK melddatum4 juni 2020
APK vervaldatum15 juni 2021
Parallel importja
WAM verzekerdja
Plaats chassisnummerop r. deurdorpel
Aantal eigenaren2
APK & Eigenarenhistorie€ 3,95

MOTOR

MotorcodeBUJ
Aantal cilinders10
Cilinderinhoud5204 cc
Max. vermogen386 kW / 525 pk
Geluidsniveau stationair98 dB
Geluidsniveau rijdend74 dB

MILIEU

Brandstofverbruik binnen bebouwde kom20,7 l/100km
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom9,6 l/100km
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC)13,7 l/100km
CO2-uitstoot (NEDC)327 g/km
CO2-uitstoot (WLTP)niet geregistreerd
Roetfiltern.v.t.
EmissiecodeEuro 4
Bijtelling25%
EnergielabelG
Tellerstand controle€ 3,95

MATEN & GEWICHTEN

Massa leeg1.585 kg
Maximum toelaatbare massa1.910 kg
Voorasdruk915 kg
Achterasdruk1.095 kg
Aanhangermassa geremd0 kg
Aanhangermassa ongeremd0 kg
Lengte4.443 mm
Breedte1.904 mm
Hoogte1.259 mm
Wielbasis2.650 mm
Bandenmaat (origineel)295/30R19 Prijzen

CARBASE GEGEVENS

Topsnelheid316 km/h
Acceleratie 0-100 km/h3,9 s
Maximum vermogen386 kW / 525 pk
Maximum koppel530 Nm
Draaicirkel11,4 m
Inhoud bagageruimte100 - 100 l
Inhoud brandstoftank90 l
SegmentH
Dit kenteken heeft een match met de volgende versies in CarBase. Klik op een uitvoering voor meer gegevens.
  • Uitvoering
    Jaren
    Tank
    Transmissie
    Deuren
    Carrosserie
  • R8 5.2 FSI quattro
    09 - 12
    B
    A
    2
    COU

Autoverzekering

Kenteken

Kentekenrapport

Bekijk ook
Audi R8

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Audi R8 specificaties
  • Audi R8 occasions
  • Audi R8 video's
Advies en informatie
  • Audi R8 tests
  • Audi R8 gebruikersreviews
  • Audi R8 index
Audi R8 4.2 FSI - 2008 – 252.549 km - Klokje Rond

Audi R8 4.2 FSI - 2008 – 252.549 km - Klokje Rond

94

Een Audi R8 is een sportauto van het type dat diep weggestopt in een garage staat en met zon-...

Meer Audi R8

Naar model pagina
Elfstedentocht met 3 keer 500 pk plus

Elfstedentocht met 3 keer 500 pk plus

63

Als de hoop dan toch lijkt vervlogen, rijden we de Tocht der Tochten lekker zelf. En we...

Autotest
Audi R8 5.2 FSI Quattro R-Tronic (2009)

Audi R8 5.2 FSI Quattro R-Tronic (2009)

Wie de R8 met 420 pk sterke V8 wat tam vindt, kan bij Audi sinds kort een V10 met 525 pk onder...

Audi R8 V10 vs Nissan GT-R

Audi R8 V10 vs Nissan GT-R

157

Met een 525 pk sterke V10 aan boord lijkt de Audi R8 redelijk ongenaakbaar. Maar dan is daar...

Review
Audi R8 4.2 FSI quattro (2008)

Audi R8 4.2 FSI quattro (2008)

4

Na een kleine 2 jaar in een 370z gereden te hebben, werd het tijd voor iets anders. De eisen...

Review
Audi R8 4.2 FSI quattro (2008)

Audi R8 4.2 FSI quattro (2008)

28

Ik wilde na mijn voorgaande ervaringen nu eens een echte sportwagen. Mijn hart lag eigenlijk...

Review
Audi R8 4.2 FSI quattro (2007)

Audi R8 4.2 FSI quattro (2007)

24

suppercar.hier heb ik lang voor moeten sparen

Review
Audi R8 4.2 FSI quattro (2007)

Audi R8 4.2 FSI quattro (2007)

29

In oktober 2006 mocht ik voor het eerst kennis maken met de Audi R8 op de autosalon van Parijs,...

Bekijk ook

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids
  • Koppel abonnement

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek Lab
  • AutoWeek Autoverzekering
  • Je auto aanmelden
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • Mini
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2021 DPG Media Magazines B.V.

onderdeel van DPG Media Magazines groep