Peugeot 208 1.2 PureTech Allure – Stijlvol, zuinig en compleet uitgerust
- 2023
- 26.690km
- Benzine
- 74kW (101pk)
- handgeschakeld
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 208 uit 2024 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 30.131 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 101 pk benzinemotor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 188 km/h Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Oss met een kilometerstand van 28.152 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PEUGEOT |
| Model | 208 |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 692 |
| Nieuwprijs | € 30.131 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 27 maart 2024 |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | nog niet tenaamgesteld |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| Parallel import | ja |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | HN09 |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 1199 cc |
| Max. vermogen | 74 kW / 101 pk |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 101 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.195 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.690 kg |
| Voorasdruk | 965 kg |
| Achterasdruk | 870 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.690 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 645 kg |
| Wielbasis | 2.540 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 188 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,9 s |
| Maximum vermogen | 75 kW / 100 pk |
| Maximum koppel | 205 Nm |
| Draaicirkel | 10,4 m |
| Kogeldruk | 55 kg |
| Inhoud bagageruimte | 352 - 1163 l |
| Inhoud brandstoftank | 44 l |
| Segment | B |
De tweede generatie Peugeot 208 is een succes. Je ziet ze niet voor niets zo vaak rijden: in 2022 was het zelfs de bestverkochte auto van Nederland. Er zijn genoeg aspecten die deze compacte Fransman zo geliefd maken. Hij rijdt erg lekker, zit prima in de opties en biedt aardig wat mogelijkheden in het motorenaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.





