
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW M5 uit 2025 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 151.843 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h De M5 staat nu 57 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 1.201 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | M5 |
| Kleur | rood |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 666 |
| Nieuwprijs | € 151.843 |
| Datum eerste toelating | 19 maart 2025 |
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
| Datum laatste tenaamstelling | 7 oktober 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 19 maart 2029 |
| Parallel import | ja |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | S68B44A |
| Aantal cilinders | 8 |
| Cilinderinhoud | 4395 cc |
| Max. vermogen | 430 kW / 585 pk |
| Continue vermogen | 57 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 145 kW |
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 66 km |
| Hybride klasse | OVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.8 l/100km |
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 260 Wh/km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 40 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,54 mg/km |
| Emissiecode | Euro Z |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 2.450 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 3.050 kg |
| Voorasdruk | 1.475 kg |
| Achterasdruk | 1.670 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 3.010 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 295/35R21 Prijzen |
| Topsnelheid | 250 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 3,6 s |
| Maximum vermogen | 535 kW / 728 pk |
| Maximum koppel | 1.000 Nm |
| Draaicirkel | 12,6 m |
| Kogeldruk | 100 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 500 - 1630 l |
| Inhoud brandstoftank | 60 l |
| Segment | E |
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




