- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check JGJ-12-R
TOYOTA C-HR | 2019
Deze TOYOTA C-HR uit 2019 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.655 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 98 pk benzine-hybride motor. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 170 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,8 l/100 km. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Baarlo met een kilometerstand van 26.912 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | C-HR |
Kleur | rood |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.320 |
Nieuwprijs | € 34.655 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Toyota C-HR 1.2 Dynamic Nederlandse auto, Trekhaak 7-polig, stoelverwarming, navigatie, achteruitrij camera, adaptieve cruise control, keyless
- 2019
- 28.223 km

Toyota C-HR 1.2 Comfort | Airco | Cruise control
- 2019
- 65.298 km

Toyota C-HR 1.2 Turbo Dynamic | Trekhaak | 1.300 kg trekgewicht
- 2020
- 72.733 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 15 februari 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | nog niet tenaamgesteld |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 2ZR |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1798 cc |
Max. vermogen | 72 kW / 98 pk |
Continue vermogen | 37 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 53 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 86 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 111 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.395 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.860 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.080 kg |
Aanhangermassa geremd | 725 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
Maximum vermogen | 90 kW / 122 pk |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 55 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 l |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- C-HR 1.8 Hybrid Dynamic16 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Executive16 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone16 - 19BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Active17 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Style17 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Adventure18 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Business Intro19 - 20BA5SUV
- C-HR 1.8 Hybrid Dynamic Sport19 - 20BA5SUV
Koopadvies
- +Sportief rijgedrag
- +Opties
- +Brandstofverbruik
- -Rijgeluiden
- -Traag infotainmentsysteem
- -Grote dode hoeken
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesToyota C-HR - Afscheid Duurtest
- Duurtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE TOYOTA

JGJ-12-R
Toyota C-HR
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.