
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO (E-TECH HYBRID) is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 2 jaar oud. In september 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.462 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 94 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,6 l/100 km. De CLIO (E-TECH HYBRID) is 32 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 708 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Sneek met een kilometerstand van 14.347 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | RENAULT | 
| Model | CLIO (E-TECH HYBRID) | 
| Kleur | rood | 
| Brandstof | elektrisch / benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 5 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| BPM | € 1.507 | 
| Nieuwprijs | € 28.462 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 10 oktober 2023 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 26 september 2025 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 29 september 2025 | 
| APK melddatum | nog niet gekeurd | 
| APK vervaldatum | 10 oktober 2027 | 
| Parallel import | ja | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | H4M C6 | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1598 cc | 
| Max. vermogen | 69 kW / 94 pk | 
| Continue vermogen | 17 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW | 
| Hybride klasse | NOVC-HEV | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,6 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.3 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 83 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 97 g/km | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.241 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.758 kg | 
| Voorasdruk | 950 kg | 
| Achterasdruk | 978 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 900 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 670 kg | 
| Wielbasis | 2.580 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen | 
| Topsnelheid | 180 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,3 s | 
| Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk | 
| Maximum koppel | 205 Nm | 
| Draaicirkel | 10,4 m | 
| Kogeldruk | 63 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 254 l | 
| Inhoud brandstoftank | 39 l | 
| Segment | B | 
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




