- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check JFK-41-H
RENAULT CLIO (E-TECH HYBRID) | 2023
Deze RENAULT CLIO (E-TECH HYBRID) uit 2023 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.713 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 94 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h De CLIO (E-TECH HYBRID) staat nu 8 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 722 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO (E-TECH HYBRID) |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 173 |
Nieuwprijs | € 26.713 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Renault Clio 1.0 TCe 90 Evolution NAVI AIRCO CRUISE CONTROLE APPLE CARPLAY ANDROID AUTO PARKEERSENSOREN ZEER MOOIE AUTO DEALER ONDERHOUDEN
- 2022
- 140.255 km

Renault Clio 1.0 TCe Zen NAVI AIRCO CRUISE CONTROLE 5 DEURS APPLE CARPLAY ANDROID AUTO ZEER MOOIE AUTO DEALER ONDERHOUDEN
- 2020
- 56.324 km

Renault Clio 1.0 TCe 90 Equilibre, NL, CarPlay, LED, cruise
- 2023
- 46.200 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 6 januari 2023 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 10 september 2025 |
APK melddatum | 11 september 2025 |
APK vervaldatum | 11 september 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
Continue vermogen | 17 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 96 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.218 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.745 kg |
Voorasdruk | 950 kg |
Achterasdruk | 978 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 655 kg |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,3 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 254 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio Hybrid 145 Equilibre22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Evolution22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Techno22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 E-Tech Engineered22 - 23BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Techno23 - …BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Evolution23 - …BA5HAT
- Clio Hybrid 145 Esprit Alpine23 - …BA5HAT
Koopadvies
- +Comfort
- +Compact formaat
- +Hybride opties
- -Onrustige automaat
- -Geen sterke motoren
- -Elektronische storingen
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRenault Clio E-Tech Hybrid vs. Toyota Yaris - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

JFK-41-H
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.