- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR E-TECH HYBRID uit 2025 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.395 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 109 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h De CAPTUR E-TECH HYBRID staat nu 3 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 1.410 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Venlo met een kilometerstand van 15 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR E-TECH HYBRID |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.484 |
Nieuwprijs | € 36.395 |
Datum eerste toelating | 23 juli 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 8 september 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 23 juli 2029 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H5P A2 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1789 cc |
Max. vermogen | 80 kW / 109 pk |
Continue vermogen | 17 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 100 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.341 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.890 kg |
Voorasdruk | 1.000 kg |
Achterasdruk | 1.040 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 720 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55R18 Prijzen |
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,9 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 160 pk |
Maximum koppel | 265 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.