- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check JFG-74-F
RENAULT CAPTUR E-TECH HYBRID | 2025
Deze RENAULT CAPTUR E-TECH HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. In september 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.395 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 109 pk benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h De CAPTUR E-TECH HYBRID is 2 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.408 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Den Bosch met een kilometerstand van 501 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR E-TECH HYBRID |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.484 |
Nieuwprijs | € 36.395 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 23 juli 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 september 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 11 september 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 23 juli 2029 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H5P A2 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1789 cc |
Max. vermogen | 80 kW / 109 pk |
Continue vermogen | 17 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 36 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 100 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.341 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.890 kg |
Voorasdruk | 1.000 kg |
Achterasdruk | 1.040 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 720 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
PRIVATE LEASE Renault Captur
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,9 s |
Maximum vermogen | 116 kW / 160 pk |
Maximum koppel | 265 Nm |
Draaicirkel | 11,1 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 265 - 1118 l |
Inhoud brandstoftank | 48 l |
Segment | J |
Koopadvies
- +Rijdt prettig
- +Praktisch
- +Moderne opties
- -Geen sterke motoren
- -Nieuw geen plug-in hybride
- -Weinig standaard opties
In 2019 werd de populaire Renault Captur vernieuwd, en ook deze generatie doet het goed. De nieuwe Captur rijdt niet alleen prettig, maar is ook nog eens lekker praktisch. Voor een auto uit het B-segment is hij erg ruim vanbinnen. Desondanks behoudt hij compacte buitenmaten, waardoor hij makkelijk door de stad manoeuvreert.
Lees het volledige Autoweek koopadviesTest: Renault Captur - Fris genoeg om koppositie terug...
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

JFG-74-F
Renault Captur
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.